Bereikbaarheid is een groot goed in de advocatuur. Of het nu gaat om het kunnen ontvangen van een piketmelding of het op afstand bij kunnen staan van uw cliënt: slechte bereikbaarheid is funest voor uw rol als advocaat.
Tijd is geld, dus u moet altijd snel kunnen schakelen. Daarom bent u op zoek naar betrouwbare bereikbaarheids- en communicatie oplossingen die passen bij de dynamiek van de juridische praktijk en die optimaal is afgestemd op hoe u als advocaat wil werken en hoe uw kantoor georganiseerd is.
Telefonie
Iedere inkomende oproep kan van groot belang zijn voor uw kantoor, u wilt geen telefoontje hoeven missen. Ook moet u zonder zorgen met hele kantoor in en uit kunnen bellen en gemakkelijk naar elkaar kunnen doorverbinden. De telefonie oplossingen voor de advocatuur van Helder Telecom & ICT worden op basis van onze praktijkervaring ingericht, passend bij de wensen van uw kantoor.
Software integraties
Helder Telecom & ICT biedt handige integraties met diverse bekende softwarepakketten zoals NEXTmatters, CClaw, BaseNet en de software van Epona Legal. Daardoor ziet u bijvoorbeeld altijd direct welke cliënt er belt, welke dossiers er bij deze cliënt horen en kunt u gebelde tijd automatisch laten declareren op het dossier.*
Ook deze oplossingen zijn onmisbaar voor de advocatuur
Daarom Helder Telecom & ICT voor de advocatuur
Helder Telecom & ICT mag vele tientallen advocatenkantoren tot haar klantenkring rekenen. Kantoren van ieder rechtsgebied en iedere omvang vinden in Helder Telecom & ICT een partner die hun vak begrijpt. Wij zijn door onze jarenlange ervaring in de juridische praktijk en intensieve samenwerking met diverse partners binnen de juridische branche bekend met wat telefonie, internet of een werkplek voor een advocaat net een beetje anders maakt.
Hoe wordt uw kantoor het beste bereikbaar? Doe nu de Helder TCI Check!