Helder is ervan overtuigd dat iedere onderneming continue bereikbaar kan zijn en overal probleemloos zou moeten kunnen werken. De klantenkring van Helder is om die reden erg divers. Van de slager om de hoek, een landelijke zorginstelling tot een advocatenkantoor op de Zuidas. Ze hebben echter een ding gemeen; ze eisen een partner die altijd de telefoon opneemt en een luisterend oor biedt.
Oplossingen voor de Advocatuur
Helder Telecom & ICT mag vele tientallen advocatenkantoren tot haar klantenkring rekenen. Kantoren van ieder rechtsgebied en iedere omvang vinden in Helder Telecom & ICT een partner die hun vak begrijpt. Wij zijn door onze jarenlange ervaring in de juridische praktijk en intensieve samenwerking binnen de Lexxyn Groep bekend met wat telefonie, internet of een werkplek voor een advocaat net een beetje anders maakt.
Oplossingen voor het Notariaat
In het moderne notariaat is goede communicatie technologie onmisbaar. Stukken die tijdig bij het kadaster ingediend moeten worden, het uitvoeren van PEP en WWFT checks, toegang tot e-mail voor het versturen van conceptstukken, voor bijna ieder notarieel proces is IT een sleutelcomponent geworden.
Oplossingen voor de Deurwaarderij
Voor deurwaarders en hun collega’s is het belangrijk snel te kunnen schakelen. Of het nu gaat om het uit kunnen brengen van een exploot, het nabellen van te vorderen incasso’s of simpelweg het contact onderhouden met de eigen collega’s: betrouwbare en heldere communicatielijnen zijn de sleutel tot een succesvolle deurwaarderspraktijk.
Oplossingen voor het MKB
Het MKB wordt in de volksmond ook wel de motor van Nederland genoemd. Des te belangrijker dat we er alles aan doen deze motor zo goed mogelijk te laten lopen. De zakelijke telefonie, internet en werkplekoplossingen van Helder Telecom & ICT houden ieder MKB bedrijf bereikbaar, wat de sleutel is naar groei en tevreden klanten.
Overige oplossingen
Door de jarenlange samenwerking met de Lexxyn Groep kan Helder Telecom & ICT zich met trots marktleider noemen in oplossingen voor de juridische praktijk.
Ja, ik wil graag gebeld worden
Heeft u een vraag? Wilt u daarover liever teruggebeld worden? Dan bellen wij u binnen 24 uur op het gewenste tijdstip terug.