Bij Van der Steenhoven advocaten, gevestigd in Amsterdam, zijn ze ervan overtuigd dat aandacht de sleutel is voor een succesvolle, langdurige samenwerking. Door de grote betrokkenheid van al haar medewerkers weten zij wat er speelt en waarom, en kunnen cliënten rekenen op uitstekend juridisch advies. 

Al meer dan 30 jaar adviseren en procederen zij met plezier en scherpte op het gebied van arbeidsrecht, ondernemingsrecht en intellectueel eigendomsrecht. “Duidelijk en persoonlijk.” Dat is wat cliënten over hun werkwijze zeggen. En dit verwachten zij andersom ook van hun leveranciers, zo ook op het gebied van telecommunicatie. Krista Mol (Van der Steenhoven Advocaten) vertelt enthousiast hoe de relatie met Helder Telecom & ICT tot stand is gekomen.

Vernieuwingsslag

‘In 2006 wilden we een vernieuwingsslag maken. Om toendertijd met de tijd mee te gaan -kun je je nu haast niet meer voorstellen- werden de eerste Nokia telefoontjes aangeschaft. Bij Helder welteverstaan. Hier kwamen we terecht via ICT Concept, onze IT-leverancier, die onderdeel uitmaakt van De Lexxyn Groep. Dit is een groep samenwerkende bedrijven die ICT-diensten leveren binnen de juridische sector. Aangezien ook wij streven naar synergie was dit voor ons een logische keuze.’

Ella Lamers vult aan: ‘Juist doordat er meer kapers op de kust liggen, is niet alleen het kwalitatieve productaanbod en de prijs belangrijk, maar ook de gunfactor. Het team van Helder is enthousiast, servicegericht, vakkundig en betrouwbaar wat naast de prijs en kwaliteit de doorslag gaf.’

Bereikbaarheid

In 2006 was al direct duidelijk wat deze mobiele manier van communiceren opleverde: bereikbaarheid. Met als bijkomend voordeel voor de advocaat dat de kosten daarvoor rechtstreeks door het kantoor betaald werden, wat toen heel modern was. Vandaag de dag speelt deze mobiele bereikbaarheid nog steeds een belangrijke rol.

Krista vervolgt: ‘Ons kantoor ondersteunt vol overgave de advocaten om zo flexibel en efficiënt mogelijk te kunnen werken. Dit verbetert het werkklimaat en de dienstverlening. En mocht er zich onverhoopt een probleem of storing voordoen? Dan schakelen we direct met Helder.’

Ella sluit af: ‘Voor ons levert de samenwerking met Helder drie belangrijke pluspunten op: de communicatielijnen zijn kort, het contact met Helder is persoonlijk én het team is pro actief. Doordat zij helder en passend advies leveren beveel ik Helder zeker aan!’