Optimaliseer uw klantcontact door een slimme integratie te maken tussen uw bedrijfssoftware en telefonie. Direct zien wie er belt, bellen vanuit uw softwarepakket en notities en tijdsregistratie met één druk op de knop. Het kan allemaal dankzij CTI (Computer Telefonie Integraties) van Helder Telecom & ICT
CTI

Computer Telefonie Integraties

Uit onderzoek is gebleken dat bedrijven die optimaal gebruik maken van de handige toepassingen die CTI biedt, beter worden gewaardeerd door hun klanten. De redenen hiervoor zijn ten eerste dat klanten eenvoudig door het systeem herkend worden (door een pop-up screen met alle gegevens van de klant - de klantkaart) en sneller, efficiënter en zonder fouten te woord worden gestaan. Het gaat kortom om drie zaken:

  • Klantvriendelijkheid;
  • Efficiency;
  • Procesbeheersing.

CTI zorgt er bovendien voor dat medewerkers meer plezier hebben in hun werk. Dit geldt zowel voor medewerkers op kantoor als voor thuiswerkers.

Functionaliteiten

Naast de functionaliteiten hieronder is ook altijd maatwerk mogelijk in samenspraak met de softwareleverancier. Helder Telecom & ICT heeft reeds meerdere koppelingen “op de plank” liggen. 

  • Nummers bellen vanuit elke applicatie op uw PC
  • Eenvoudig de belangrijkste telefonie handelingen vanaf uw desktop
  • Automatisch uw flexwerktoestel inloggen wanneer u zich aanmeld op uw PC
  • Toon de beschikbaarheid van collega’s
  • Pop-up screen met alle gegevens van de klant
  • Helder Telecom & ICT koppelt met meer dan 150 softwarepakketten

Helder Telecom & ICT biedt koppelingen met veel gebruikte software in de juridische praktijk zoals bijvoorbeeld NEXTmatters, NEXTassyst, CClaw, Epona, BaseNet, Praclox Othomatic en bekende CRM pakketten zoals SalesForce en HubSpot. Bekijk het volledige aanbod van integraties op onze Helder Marketplace.